Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- ISBN: 9788301197537
- Autor: Al Sweigart
- Język: polski
- Premiera: 2018-01-16
- Kategoria: Komputery i informatyka
Bawimy się, programując w Scratchu
autor: Al Sweigart
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Bawimy się, programując w Scratchu | Ebook | Opis
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie przeciągania i upuszczania, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce Bawimy się, programując w Scratchu, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!
Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!
Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.
Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja
Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.
Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!