4.5/5 (177)
52
100
0
177
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326941238
- Autor: Mirosław Lewandowski
- Język: polski
- Premiera: 2015-10-03
- Kategoria: Biznes
Planowanie auditów wewnętrznych
autor: Mirosław Lewandowski
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Planowanie auditów wewnętrznych | Ebook | Opis
Audit często mylony jest z kontrolą. Tymczasem jest to zdecydowanie bardziej złożone zagadnienie, przynoszące też organizacji większe korzyści. Dobrze przeprowadzony audit pozwala zidentyfikować odchylenie występujące pomiędzy planami a stanem faktycznym. Lektura niniejszej publikacji pozwoli Ci m.in. określić: dane wyjściowe i wejściowe tej procedury, proces jej realizacji oraz ocenę skuteczności programu i auditorów.
Szczegóły ebooka Planowanie auditów wewnętrznych:
58
strony
~1-3
godziny czytania
~14k
słów
Planowanie auditów wewnętrznych - powiązane ebooki
Niniejszy poradnik adresowany jest do pracodawców. Zawiera wiele praktycznych wskazówek jak poprawnie przygotować umowę o zakazie konkurencji zarówno w trakcie trwania stosunku pracy jak i po jego ustaniu.Główny nacisk położono na orzeczenia, ponieważ od czasu wejścia w życie przepisów dotyczących...
Publikacja zawiera szczegółowy, praktyczny komentarz do każdego rozdziału ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa. Czytelnik znajdzie w nim omówienie m.in. zmian w ustalaniu uprawnień do zasiłku macierzyńskiego w 2016 r. będących konsekwencją nowelizacji Kodeksu...
Żyjemy w czasach, w których wprowadzanie zmian to już właściwie codzienność. Ale jak te modyfikacje są wprowadzane? Czy powodują obawę lub niechęć załogi? Czy przynoszą oczekiwane efekty? Twoim celem przy wdrażaniu zmian ma być potrzeba poprawy sprawności organizacyjnej firmy –...
Jack i Suzy Welch, wielcy światowego biznesu i autorzy międzynarodowego bestsellera „Winning znaczy zwyciężać” powracają z nową książką „Praktyczne MBA” niezbędną każdemu, dzisiejszemu – i jutrzejszemu – biznesmenowi, zgłębiającą aktualne wyzwania związane z tworzeniem strategii sukcesu, prowadzeniem i zarządzaniem zespołem...