Szczegóły:
Node.js. Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie aplikacji
autor: Sandro Pasquali
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Node.js. Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie aplikacji | Ebook | Opis
W ciągu kilku ostatnich lat JavaScript stał się niezwykle wszechstronnym i wydajnym językiem programowania. Dla programistów kodujących w tym języku świetnym narzędziem okazuje się platforma Node.js. Ten framework open source został zaprojektowany do tworzenia skalowalnych aplikacji internetowych, jednak umożliwia też tworzenie aplikacji sterowanych zdarzeniami. Użytkownicy docenili jego wygodę. Node.js odniósł spory sukces i stał się kluczowym narzędziem programistycznym w wielu firmach. Mimo to odnalezienie wyczerpujących informacji o profesjonalnym projektowaniu, testowaniu i wdrażaniu oprogramowania za jego pomocą jest dość trudne.
Niniejsza książka zawiera opis technik i narzędzi pozwalających na wykonanie w Node.js elastycznej, inteligentnej, trwałej i łatwej w utrzymaniu aplikacji o znakomitej jakości. Poza podstawami zaprezentowano tu również zestaw wzorców ułatwiających rozwiązywanie typowych problemów pojawiających się w dzisiejszych projektach. Nie zabrakło licznych przykładów z życia oraz wskazówek, które doceni każdy, kto musi sprawnie wdrożyć trudny projekt. Książka umożliwia zgłębienie tajników Node.js i naukę projektowania modułowego. Sporo miejsca poświęcono też testowaniu i monitorowaniu aplikacji oraz strategiom utrzymania aplikacji przez większy zespół.
Najważniejsze zagadnienia:
mocne i słabe strony Node.js
techniki skalowania aplikacji i komunikacja międzyprocesowa
zarządzanie pamięcią i monitorowanie sesji
właściwe budowanie potoku tworzenia aplikacji
konserwacja systemu i strategie zarządzania zależnościami
Node.js: dojrzała technologia, znakomita wydajność i wszechstronność!
Sandro Pasquali — programista, przedsiębiorca, twórca firmy technologicznej Simple.com, która sprzedawała pierwszy na świecie framework aplikacyjny oparty na języku JavaScript. Obecnie autor szkoli zespoły programistów korporacyjnych. W swoim czasie zarządzał projektowaniem wielu aplikacji dla takich firm jak Nintendo, Major League Baseball, LimeWire, AppNexus i Conde Nast, a także dla instytutów badawczych i szkół. Zawsze szuka nowych sposobów na połączenie doskonałości projektowej z innowacyjną technologią.