Szczegóły:
17 twarzy marketingowca
autor: Przemysław Zieliński
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
17 twarzy marketingowca | Ebook | Opis
Bądź jak bokser. Bądź jak Eminem. Bądź jak Jezus.
Jeśli na poważnie myślisz o sukcesach w marketingu czy public relations, przy organizacji eventów lub w copywritingu, musisz wcielać się w niejedną rolę. Wykazywać się wieloma talentami. A przy tym, nic nie tracić na oryginalności i naturalności. Łatwo nie jest.
W poradniku znajdziesz podpowiedzi, jakie maski warto przywdziać, aby zdobyć klienta, podbyć grupę docelową, odnieść sukces, a następnie – utrzymać kontrakt. Autor swój wybór uzasadnia własnym zawodowym doświadczeniem, zbieranym przy pracy dla klientów z takich branż jak retail, IT czy sport i rekreacja.
Każdy rozdział zawiera także przykłady starannie wybranych reklam i kampanii marketingowych, pokazujących, że wcielenie się w tak skrajne osobowości jest możliwe.