4.5/5 (127)
32
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: C. H. Beck
- ISBN: 9788381585873
- Autor: Joanna Bzdok
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Prawo i podatki
Kodeks pracy. Arbeitsgesetzbuch. Wydanie 5
autor: Joanna Bzdok
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Kodeks pracy. Arbeitsgesetzbuch. Wydanie 5 | Ebook | Opis
Niemieckie tłumaczenie Kodeksu pracy. Tekst tłumaczenia odzwierciedla brzmienie ustawy według stanu na maj 2019.
Książka opatrzona jest dodatkowo kilkustronicowym wprowadzeniem w języku polskim i niemieckim, które ułatwia czytelnikowi zrozumienie podstawowe zasad, jakimi rządzi się polskie prawo pracy.
Szczegóły ebooka Kodeks pracy. Arbeitsgesetzbuch. Wydanie 5:
399
strony
~9-11
godzin czytania
~99k
słów
Kodeks pracy. Arbeitsgesetzbuch. Wydanie 5 - powiązane ebooki
Opracowanie składa się z trzech części: testów, odpowiedzi do testów oraz kazusów. Przygotowanie do aplikacji prawniczych. Testy i kazusy. Tom I obejmuje tematykę: prawa konstytucyjnego (wraz z ustawami regulującymi ustrój samorządów prawniczych), prawa międzynarodowego publicznego, prawa UE, prawa karnego (materialnego,...
Monografia poświęcona jest analizie pozycji przedsiębiorcy w postępowaniu cywilnym rozpoznawczym. Autor przedstawia definicję przedsiębiorcy oraz przesłanki, jakie musi on spełnić, aby występować w postępowaniu cywilnym. Publikacja zawiera wyczerpującą analizę postępowania w sprawach gospodarczych, pozycji przedsiębiorcy w postępowaniu nakazowym, upominawczym i...
Znowelizowana ustawa Prawo energetyczne wprowadza wręcz rewolucyjne zmiany i to w zawrotnym tempie. Większość nowych przepisów wchodzi w życie 14 dni po ogłoszeniu nowelizacji w Dzienniku ustaw. Zmiany dotyczą zarówno przedsiębiorstw energetycznych, jak i odbiorów oraz samorządu. Ustawa m.in. doprecyzowuje...
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości...