Szczegóły:
Psychologia sprzedaży telefonicznej
autor: Karol Froń
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Psychologia sprzedaży telefonicznej | Ebook | Opis
Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. ‚zimnego’ klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech.
W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia i strach przed poniesieniem porażki. W efekcie po kilku odmowach ze strony klienta stwierdzasz, że się do tego nie nadajesz i przestajesz dzwonić. Coś Ci to przypomina?
Nie obiecuje Ci, że po przeczytaniu tej książki Twoje wszystkie lęki, obawy i strach znikną całkowicie, ale mogę Ci zagwarantować, że kiedy będziesz stosować się zawartych w niej wskazówek i korzystać z podanych przeze mnie technik, to Twoje efekty w sprzedaży będą wzrastać wraz z każdym dniem.
W książce tej przeprowadzę Cię suchą nogą przez proces sprzedaży. Pomogę Ci zrozumieć, czym jest sprzedaż i dlaczego, aby sprzedawać skutecznie, powinieneś stać się ekspertem od psychologii sprzedaży.
Z tej książki dowiesz się:
Jaką postawą wyróżniają się najlepsi sprzedawcy,
Jak budować pierwsze wrażenie w rozmowie,
Jak wzbudzić zainteresowanie u potencjalnego klienta już w pierwszej minucie rozmowy,
Jakie jest 10 najlepszych technik prezentowania produktu przez telefon,
Jakich błędów nie popełniać w rozmowie z klientem,
Poznasz 6 arcyważnych elementów, które powinna zawierać każda rozmowa telefoniczna,
Pokażę Ci 3 najlepsze metody zamykania sprzedaży wszechczasów.