Szczegóły:
Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią. Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
autor: Michael T. Bosworth
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią. Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji | Ebook | Opis
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.
Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.
Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów. Książka ta nauczy was, jak:
· osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi;
· korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów;
· zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze;
· budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym;
· opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym;
· słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się;
· włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie.
Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji, kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną rolę odgrywają emocje. Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć sprzedawać więcej.