Szczegóły:
Delegowanie pracowników – po zmianach/ Poradnik Gazety Prawnej
autor: Mariusz Makowski
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Delegowanie pracowników – po zmianach/ Poradnik Gazety Prawnej | Ebook | Opis
Pracodawcy, którzy wysyłają (bądź dopiero zamierzają) pracowników za granicę stają przed szeregiem kwestii, które należy wziąć pod uwagę by wyjazd pracownika odbył się zgodnie z przepisami. Prawidłowe oddelegowanie pracownika wymaga zastosowania zarówno przepisów prawa pracy, podatkowych jak i ubezpieczeniowych. Najważniejszą jednak kwestią jest to, że wobec pracownika wykonującego pracę za granicą zastosowanie będą miały nie tylko polskie przepisy. Należy też stosować szereg przepisów międzynarodowych: umów o unikaniu podwójnego opodatkowania, przepisów wspólnotowych (jeżeli pracownik będzie pracował w którymś z państw Unii) dotyczących delegowania pracowników oraz koordynacji ubezpieczeń społecznych.
Publikacja w przystępny sposób omawia:
zmiany wprowadzone w związku z delegowaniem pracowników,zasady ustalania miejsca właściwego opodatkowania, obowiązki ciążące na pracodawcy delegującego pracownika,podatkowe skutki oddelegowania pracownikazasady ustalania podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne pracowników pracujących poza granicami
Całość poparta praktycznymi przykładami i wzorami dokumentów.