Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788328318212
- Autor: Nir Eyal (Author)
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Poradniki
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
autor: Nir Eyal (Author)
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie | Ebook | Opis
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin… Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania —czegokolwiek i przez cały dzień — a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki — zaprogramowane i utrwalone.
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.
Poradnik, który trzymasz w dłoni, to:
źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach — jak powstają i w jaki sposób się utrwalają;
przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać;
zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem;
źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych.
Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!
Nir Eyal — jest wykładowcą na Stanford Graduate School of Business i Hasso Plattner Institute of Design oraz autorem licznych publikacji z dziedziny technologii, psychologii i biznesu, publikowanych w „The Harvard Business Review”, „The Atlantic”, TechCrunch i „Psychology Today”. Dzięki własnym doświadczeniom zawodowym i studiowaniu wyników wieloletnich badań stał się niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie technik marketingowych opartych na nawykach konsumentów.