Szczegóły:
Jak otworzyć restaurację
autor: Zenon Depta
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Jak otworzyć restaurację | Ebook | Opis
W tej książce autor dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, ufając że pomogą one wszystkim początkującym w branży. W miarę przystępny sposób opisuje kilka kluczowych zagadnień związanych z otwarciem własnej restauracji.
Czy opłaca się biznes gastronomiczny?
Czym w ogóle jest gastronomia we współczesnym wydaniu?
Jak do tego się zabrać?
Jak zaplanować swój lokal jako kompletny produkt?
Czy na pewno chcesz otworzyć swoją restaurację?
To nie są żadne prawdy objawione i teoretyczne dywagacje. To życiowe doświadczenie autora pozwoliło mu na napisanie tej książki. W sumie ponad dwudziestoletni bagaż doświadczeń związanych z gastronomią upoważnia go do napisania tej książki i przekazania swojej praktycznej wiedzy innym.
Pewnych rzeczy w tej książce nie ma.
Nie ma w tej książce przepisów kulinarnych. Nie jest to bowiem książka o gotowaniu.
Nie ma w tej książce informacji o zdobywaniu źródeł finansowania. Bo przecież – siłą rzeczy – nie jest to podręcznik dla bankowca.
Nie dowiesz się z niej również jak obsługiwać gości. Do tego służą inne – znacznie bardziej odpowiednie – podręczniki.
Nie ma w tej książce odpowiedzi ile personelu trzeba zatrudnić i jakie wyposażenie zakupić. Na te pytania bowiem odpowiedzi uniwersalnej trudno udzielić.
Nie ma wreszcie w tej książce nudnej teorii, tylko jej niewielka dawka potrzebna do zrozumienia przedstawianych zagadnień.
Aby ta książka mogła w ogóle powstać, autor musiał poprowadzić kilka restauracji, być szefem gastronomii hotelowej, kierownikiem i dyrektorem hoteli, na własnej skórze doświadczyć porażek i sukcesów.
Zenon Depta
Rocznik 1971. Wieloletni praktyk hotelarstwa i gastronomii. Absolwent Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Specjalizuje się w dziedzinie kalkulacji cenowych i gospodarki magazynowej w hotelarstwie i gastronomii. Zajmuje się w praktyce badaniem jakości usług hotelarskich metodą ServQual, marketingiem usług gastronomicznych i hotelarskich, doradztwem w zakresie struktur organizacyjnych dla gastronomii i hotelarstwa. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako kierownik wielu restauracji, kierownik gastronomii hotelowej, dyrektor hotelu. Przepracował w swojej ponad 20 letniej karierze praktycznie każde stanowisko pracy w hotelarstwie i gastronomii. Był kelnerem, kucharzem, szatniarzem, pomywaczem, zaopatrzeniowcem, recepcjonistą, magazynierem, sprzątaczem i wiele innych.