Szczegóły:
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
autor: Grzegorz Kosson
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki | Ebook | Opis
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii ‚Klient, sprzedaż, marketing’ w rankingu THINKTANK„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. „Podaj dalej…” sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści…Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda – zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna.’Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. Kolejne jej strony to jednak nie tylko pogłębiona analiza przypadków, usystematyzowana wiedza na temat wybranych „narzędzi” storytelling’owego warsztatu czy przykłady skutecznych kampanii komunikacyjnych. „Podaj dalej” to również propozycja pewnej filozofii marketingu – wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza „osobowością” czy „charakterem” – obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym.’Marek Staniszewski – Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”