4.5/5 (117)
27
100
0
117
Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Scholar
- ISBN: 9788373835641
- Autor: Jacek Haman
- Język: polski
- Premiera: 2015
- Kategoria: Naukowe i akademickie
Podstawy statystyki dla socjologów. Tom 1
autor: Jacek Haman
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Podstawy statystyki dla socjologów. Tom 1 | Ebook | Opis
Podręcznik przedstawia elementarne metody opisu i wnioskowania statystycznego i wyjaśnia ich podstawy teoretyczne. Jest pomocny w podejmowaniu decyzji badawczych i interpretowaniu wyników badań.
Szczegóły ebooka Podstawy statystyki dla socjologów. Tom 1:
77
strony
~1-3
godziny czytania
~19k
słów
Podstawy statystyki dla socjologów. Tom 1 - powiązane ebooki
Od lat w obrębie gospodarki izraelskiej funkcjonują elementy państwa kapitalistycznego i socjalistycznego tj. kibuce (w języku hebrajskim oznacza gromadzenie, grupowanie), gdzie wszyscy członkowie prowadzą proste życie, mają równe prawa i obowiązki, przy czym nie posiadają jakiejkolwiek własności prywatnej. Zapraszam do...
Książka jest poświęcona zagadnieniom rozwoju lokalnego, ze szczególnym uwzględnieniem problemów profilowania gmin. Warunkiem efektywnego zarządzania gminą jest poznanie jej cech charakterystycznych, zasobów, zewnętrznych i wewnętrznych sił. Te cechy i uwarunkowania wytwarzają określone profile gmin. Profil gminy oznacza więc jej cechy...
Wojna, pokój i podboje w świecie rzymskim. Pax Romana przyniósł niezwykły okres pokoju i stabilności, jaki rzadko zdarzał się wcześniej bądź później. Rzymianie jednak byli przede wszystkim zdobywcami, którzy siłą zajęli rozległe tereny sięgające od Eufratu na wschodzie po wybrzeże...
Celem praczy jest dokonanie eksploracji obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, określenie występujących koncentracji i tendencji na gruncie naukowym oraz - po zidentyfikowaniu najistotniejszych obszarów tematycznych w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, zbadanie ich na gruncie praktycznym.