Szczegóły:
- Wydawca: Self Publishing
- ISBN: 9788394155902
- Autor: Mateusz Janus
- Język: polski
- Premiera: 2015-07-09
- Kategoria: Biznes
Sklep internetowy dla początkujących
autor: Mateusz Janus
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Sklep internetowy dla początkujących | Ebook | Opis
Dlaczego robimy zakupy online?
Przeniesienie naszego ‚życia’ do Internetu powoduje, że sklepy internetowe stały się jedną z najszybciej rozwijających się form handlu. Pojęcie odległości w momencie gdy włączamy Internet przestaje istnieć. Według statystyk sklepy internetowe cieszą się coraz większą popularnością, gdzie dostępność przez całą dobę jest jednym z głównych czynników dla czego szukamy produktów w internecie. To co nas zachęca do zakupów, to również przede wszystkim wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy. Na zakupy nie trzeba poświęcać całego dnia i wszystko jest robione bez wychodzenia z domu. Do tego mamy przedstawiony bogatszy asortyment. Tak jak sklep stacjonarny ma ograniczoną ilość miejsca na pułkach i w magazynie, to w sklepie internetowym może znaleźć się nieograniczona ilość artykułów. Największym atutem sklepów internetowych jest jednak cena, która ze względu na brak kosztów związanych z wynajmem lokalu, czy utrzymaniem pracowników jest często znacznie niższa niż w sklepach stacjonarnych. Sklep internetowy może być także dopełnieniem tradycyjnej sprzedaży i sposobem na pozyskanie nowych klientów.
Według badań do zakupów motywuje nas dostawa do domu i możliwość porównania wielu ofert w porównywarkach cen. Plusem także jest możliwość dotarcia do niezwykle rzadkich towarów, które można teraz z łatwością znaleźć w sklepach specjalistycznych. Co ciekawe choć klienci naprawdę są świadomi zalet e-sklepów to nie wiedzą dlaczego akurat dokonują zakupów online.
Rozwój e-commerce ma cały czas wpływ na zachodzące zmiany w procesie zakupowym. Sklepy stacjonarne nie tylko teraz konkurują między sobą, ale i ze sklepami w sieci. Z każdym rokiem odnotowuje się znaczący wzrost udziału e-commerce w handlu detalicznym.