4.5/5 (77)
57
100
0
77
Szczegóły:
- Wydawca: Difin
- ISBN: 9788379305018
- Autor: Zdzisław Gomółka
- Język: polski
- Premiera: 2015-07-09
- Kategoria: Biznes
Doskonalenie funkcjonowania organizacji
autor: Zdzisław Gomółka
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Doskonalenie funkcjonowania organizacji | Ebook | Opis
Prof. dr hab. Zbigniew Banaszak:Praca podejmuje ważną i ciągle aktualną problematykę rozwoju i doskonalenia organizacji – przede wszystkim w aspekcie konieczności bieżącej oceny jakości, wydajności i kosztów procesów podstawowych oraz pomocniczych – prowadzonej dostępnymi technologiami informatycznymi. Systemowy, interdyscyplinarny charakter oraz aktualność prezentowanych zagadnień stanowią podstawowe zalety tej publikacji.
Szczegóły ebooka Doskonalenie funkcjonowania organizacji:
96
strony
~2-4
godziny czytania
~24k
słów
Doskonalenie funkcjonowania organizacji - powiązane ebooki
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Jesteś sprzedawcą, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jako przedstawiciel handlowy chciałbyś zwiększyć swoje kompetencja, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka. Jej autor –...
Faktoring może być zastosowany zarówno w obrocie krajowym, jak i międzynarodowym. Do najważniejszych jego zalet należą: możliwość szybkiej zamiany posiadanych należności na środki pieniężne, systematyczny dopływ kapitału obrotowego oraz możliwość terminowego regulowania zobowiązań własnych. Aby jednak firma czerpała korzyści z...
Książka zawiera informacje podstawowe o kartach płatniczych oraz ofertę polskich banków dla klientów indywidualnych i firm. Zostały one uzupełnione o dane statystyczne dotyczące punktów akceptacji kart płatniczych w Polsce i na świecie oraz statystykę bankomatów akceptujących karty poszczególnych banków i...
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów...