Szczegóły:
- Wydawca: Złote Myśli
- ISBN: 9788377013304
- Autor: Kamila Molińska
- Język: polski
- Premiera: 2012-03-13
- Kategoria: Poradniki
Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy
autor: Kamila Molińska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy | Ebook | Opis
Twoje obecne nastawienie do MLM ma swoje źródło w tym, co Ci na ten temat mówiono. Tylko czy to aby na pewno prawda?
Jeśli Twoja wiedza pochodzi od osoby, która tylko powierzchownie zna temat (z “trzeciej ręki”), albo co gorsza, od kogoś, kto poniósł na starcie porażkę w tym biznesie, to jak myślisz, czego się dowiesz?
Kamila Molińska i Roman Hadasik są współzałożycielami pierwszych w Polsce studiów podyplomowych dla branży marketingu sieciowego, przy współpracy z Wyższą Szkołą Bankową.
Masz przed sobą drugie, poprawione wydanie pierwszej w Polsce książki napisanej przez tych praktyków marketingu bezpośredniego. Jej pierwsze wydanie spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem i wciąż jest na nią popyt.
Z publikacji dowiesz się m.in.:
– czym naprawdę różni się MLM od pracy na etacie i własnego biznesu;
– jak to możliwe, że bez względu na to, co myślisz, już angażujesz się w tę działalność, tylko jeszcze nikt Ci za to nie płaci;
– ile naprawdę możesz zarobić, startując DZIŚ w Network Marketingu.
Możesz myśleć, co chcesz na temat MLM, ale jeśli zależy Ci na poznaniu prawdy, to warto sięgnąć do takiego źródła jak książka “Etat, biznes czy marketing sieciowy?”. W zaciszu swojego pokoju możesz spokojnie zapoznać się z tymi informacjami i dopiero po tym zdecydować, czy to coś dla Ciebie.