4.5/5 (97)
87
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Poltext
- ISBN: 9788375613629
- Autor: Dagmara Świda
- Język: polski
- Premiera: 2014-12-22
- Kategoria: Nauka języków obcych
English for Business and Politics
autor: Dagmara Świda
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
English for Business and Politics | Ebook | Opis
Podręcznik, którego celem jest zapoznanie Czytelników ze słownictwem gospodarki, biznesu I polityki z uwzględnieniem aktualnej terminologii. Wyrabia sprawność czytania tekstów z tego zakresu oraz rozumienia ich ze słuchu, ułatwia nabycie umiejętności referowania informacji i przedstawiania własnych opinii w formach ustnej i pisemnej.
Zawiera słowniczki terminologiczne, diagramy i wykresy przedstawiające graficznie najważniejsze połączenia wyrazowe oraz ćwiczenia i teksty utrwalające słownictwo i konstrukcje gramatyczne
Szczegóły ebooka English for Business and Politics:
340
strony
~8-10
godzin czytania
~85k
słów
English for Business and Politics - powiązane ebooki
Podróżnik dla podróżników. Na bazie swojego podróżniczego doświadczenia i notatek robionych podczas samotnych wypraw słynna podróżniczka napisała najbardziej uniwersalne i wszechstronne rozmówki na świecie: - dla kogoś, kto zgubił okulary, - dla niepełnosprawnych, - dla wegan i wegetarian, - dla...
ANGIELSKI. Najważniejsze idiomy. Przykładowe zdania, umożliwia poznanie wyrażeń idiomatycznych i kolokacji niezbędnych do swobodnego i błyskotliwego porozumiewania się w języku angielskim. Książka adresowana jest do osób posługujących się językiem angielskim na poziomie średnio zaawansowanym (B1-B2 wg klasyfikacji Rady Europy), które...
Pierwsza część „Anegdot rosyjskich” oprócz funkcji rozrywkowo-refleksyjnych posiada jeszcze jedną cechę: umożliwia naukę języka rosyjskiego z uśmiechem na ustach! A zatem... warto się pośmiać!
Moderowanie i prezentowanie to sposoby komunikacji, których powodzenie zależy od tego, czy uda wam sie nadawać na tych samych falach co pozostali uczestnicy spotkania. Dlatego w pierwszej cześci książki zajmujemy się procesem komunikacji i tym, jak można skutecznie kształtować go...