4.5/5 (97)
93
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: BC.edu
- ISBN: 9788361655480
- Autor: Mirko Düessel
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Biznes
Marketing w praktyce
autor: Mirko Düessel
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing w praktyce | Ebook | Opis
Książka przekazuje kompletne informacje potrzebne do planowania, realizowania i kontrolowania działań marketingowych. Zawiera liczne schematy, wykresy, diagramy i tabele ułatwiające zrozumienie treści, a także przykłady i studia przypadków. Całość zamyka glosariusz marketingowy wyjaśniający najważniejsze pojęcia.
Autor na co dzień zajmuje się marketingiem – zarządza przedsiębiorstwem specjalizującym się w doradztwie strategicznym i marketingowym oraz jest współwłaścicielem firmy oferującej szkolenia marketingowe.
Szczegóły ebooka Marketing w praktyce:
210
strony
~5-7
godzin czytania
~52k
słów
Marketing w praktyce - powiązane ebooki
Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.
Inspirujący liderzy oraz inspirujące środowisko pracy sprawiają, że pracownicy są wewnętrznie zmotywowani do pracy, chcą mieć również jak najlepsze osiągnięcia. Są oni wtedy bardziej kreatywni, co wpływa na ich rozwój, a rozwijając siebie przy okazji rozwijają także firmy, w których...
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile...
Zachowania niepoprawne (tyt. oryg. Misbehaving) Richarda H. Thalera, laureata Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii za rok 2017, zostały uznane za książkę roku przez najbardziej prestiżowe czasopisma branżowe, takie jak „Forbes”, „Economist”, „Financial Times”. Autor w błyskotliwej, przystępnej formie opisuje w...