4.5/5 (97)
93
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: BC.edu
- ISBN: 9788361655480
- Autor: Mirko Düessel
- Język: polski
- Premiera:
- Kategoria: Biznes
Marketing w praktyce
autor: Mirko Düessel
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing w praktyce | Ebook | Opis
Książka przekazuje kompletne informacje potrzebne do planowania, realizowania i kontrolowania działań marketingowych. Zawiera liczne schematy, wykresy, diagramy i tabele ułatwiające zrozumienie treści, a także przykłady i studia przypadków. Całość zamyka glosariusz marketingowy wyjaśniający najważniejsze pojęcia.
Autor na co dzień zajmuje się marketingiem – zarządza przedsiębiorstwem specjalizującym się w doradztwie strategicznym i marketingowym oraz jest współwłaścicielem firmy oferującej szkolenia marketingowe.
Szczegóły ebooka Marketing w praktyce:
210
strony
~5-7
godzin czytania
~52k
słów
Marketing w praktyce - powiązane ebooki
Taka praca nie ma sensu! należy do tych nielicznych książek, które mają moc dogłębnego zmieniania naszego życia zawodowego i osobistego. Wymagania przewyższają nasze możliwości. Etyka „więcej, szybciej” powoduje powstawanie niewidzialnych, lecz uciążliwych kosztów, które szkodzą naszej kreatywności, koncentracji, energii i...
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii...
Publikacja zawiera oceny czynników determinujących konkurencyjność zgodnie z definicją OECD. W części o konkurencyjności przedsiębiorstw znajdujemy ocenę wpływu struktur rynkowych i otoczenia regulacyjnego przedsiębiorstw na ich zdolność do konkurowania na rynkach krajowych i zagranicznych. Relacja konkurencja – konkurencyjność jest opisywana...
Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukces lub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku to właśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogi może stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów. Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia...