4.5/5 (157)
40
100
0
157
Szczegóły:
- Wydawca: Edgard
- ISBN: 9788377884782
- Autor: Susan M. Weinschenk
- Język: polski
- Premiera: 2014
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Motywacja i perswazja
autor: Susan M. Weinschenk
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Motywacja i perswazja | Ebook | Opis
Ludzkimi pragnieniami kieruje siedem najważniejszych bodźców motywacyjnych. Poznaj je i wykorzystaj jako skuteczne narzędzia perswazji.
Szczegóły ebooka Motywacja i perswazja:
177
strony
~4-6
godziny czytania
~44k
słów
Motywacja i perswazja - powiązane ebooki
Dobrze zdefiniowane cele stanowią odpowiednie narzędzie motywacyjne w pracy Twoich handlowców, dzięki któremu będą świadomi, jakie masz wobec nich wymagania i czemu służy ich praca. We właściwym ich określeniu pomoże niniejsza publikacja, z lektury której dowiesz się m.in. jak wyznaczyć...
Do zadań kierownika należy zatem takie motywowanie pracowników, aby wykonując swoje obowiązki pracownicze realizowali oni cele strategiczne firmy, powiązane dodatkowo z ich własnymi aspiracjami zawodowymi. Zapewni to zadowolenie i satysfakcję samym pracownikom, a także przyczyni się do odniesienia sukcesu przez...
Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub...
Jeszcze bardziej – aż do progów unijnych – rosną limity bezprzetargowych zakupów dokonywanych dla celów badawczych i kulturalnych.Nowe progi dla instytutów naukowych (np. należących do PAN) to 134 tys. euro, a dla uczelni wyższych oraz instytutów badawczych 207 tys. euro....