4.5/5 (57)
63
100
0
57
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326928321
- Autor: Zbigniew Biskupski
- Język: polski
- Premiera: 2014-06-12
- Kategoria: Biznes
Faktoring w praktyce
autor: Zbigniew Biskupski
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Faktoring w praktyce | Ebook | Opis
Faktoring może być zastosowany zarówno w obrocie krajowym, jak i międzynarodowym. Do najważniejszych jego zalet należą: możliwość szybkiej zamiany posiadanych należności na środki pieniężne, systematyczny dopływ kapitału obrotowego oraz możliwość terminowego regulowania zobowiązań własnych. Aby jednak firma czerpała korzyści z tego narzędzia finansowego, należy sobie zdawać sprawę z tego, jakie pułapki czyhają w umowach oraz jak w tym zakresie wygląda prawo.
Szczegóły ebooka Faktoring w praktyce:
122
strony
~3-5
godziny czytania
~30k
słów
Faktoring w praktyce - powiązane ebooki
Książka mówi o tym, co Google może i czego chce. Mówi nam, jak możemy korzystać z usług najpopularniejszej przeglądarki internetowej i jednocześnie być przy tym bezpieczni. W interesujący i wyczerpujący sposób odpowiada na wszystkie pytania dotyczące fenomenu Google'a. Ciekawa i...
'Niekonwencjonalna polityka pieniężna (długotrwałe utrzymywanie stóp procentowych bliskich zeru oraz masowe tworzenie pieniądza w celu zakupu papierów wartościowych na rynkach finansowych) jest największym eksperymentem w polityce pieniężnej po II wojnie światowej. Andrzej Rzońca daje najpełniejszą - w znanej mi literaturze...
Praktyczny poradnik opisujący 'od wewnątrz' działania prywatnych firm pożyczkowych i stosowane przez nie tricki psychologiczne oraz rozwiązania prawne. Niezbędne informacje dla teraźniejszych lub przyszłych klientów firm pożyczkowych. Poradnik zawiera również kilka cennych informacji z zakresu tzw. 'pożyczek inwestorskich' czyli pożyczek...
W książce opisano wiele aspektów zarządzania finansami, w tym zarządzanie wartością firmy, wycenę marki, finansowanie firm rodzinnych, instrumenty finansowe i źródła finansowania działalności różnych przedsięwzięć. Zarządzanie wartością firmy (VBM) stanowi wciąż aktualną koncepcję, podlegającą badaniom empirycznym prowadzonym na szeroką skalę...