4.5/5 (67)
51
100
0
67
Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Akademickie DIALOG
- ISBN: 9788380020528
- Autor: Krystyna Skarżyńska-Bocheńska
- Język: angielski
- Premiera: 2014
- Kategoria: Naukowe i akademickie
Al-Ǧāḥiẓ and his theory of social communication
autor: Krystyna Skarżyńska-Bocheńska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Al-Ǧāḥiẓ and his theory of social communication | Ebook | Opis
Book dedicated Al-Ǧāḥiẓ, an Arabic scientist of the 9th century, the author of theory of social communication which may be compared to the late 20th century Mikhail Bakhtin’s theory of discourse.
Szczegóły ebooka Al-Ǧāḥiẓ and his theory of social communication:
123
strony
~3-5
godziny czytania
~30k
słów
Al-Ǧāḥiẓ and his theory of social communication - powiązane ebooki
Propaganda stanowiła w PRL codzienność, otaczając mieszkańców Polski Ludowej siecią sloganów, obrazów i opowieści. Tomasz Leszkowicz, autor e-booka „Oblicza propagandy PRL”, w drugiej części swojej publikacji pokazuje kolejne pola, na które wdarli się propagandyści z Komitetu Centralnego PZPR. O komunistycznym...
Arkadiusz Morawiec poszerza kategorię zagłady, odnosząc ją do zbiorowych zbrodni przeciw różnym społecznościom, nie tylko społeczności żydowskiej. W tej materii najważniejsze jest badanie zbrodni dokonywanych na osobach chorych psychicznie oraz na Cyganach. Pracę oceniam jako wartościową - podjęto w niej...
Helena od wieków była i jest jednym z najpopularniejszych imion. Wabi magicznym czarem: po grecku imię to oznacza „blask Księżyca”. Srebrny Glob był źródłem fascynacji, wyobrażeń i uosobieniem bogiń Selene i Luny w mitologii greckiej i rzymskiej. Zaobserwowano też związek...
Kluczowym problemem współczesnej edukacji są wartości, które wyznaczają system norm naszych poczynań. System wartości jest źródłem inspiracji i dyrektyw, które zmuszają do dokonywania wyborów i podejmowania decyzji. Dlatego należy podejmować takie działania aby wartości mogły być rozpoznawalne i akceptowane. Wartości...