Szczegóły:
- Wydawca: Studio Emka
- ISBN:
- Autor: Sylvia Lohken
- Język: polski
- Premiera: 2019-01-24
- Kategoria: Poradniki
Potęga osobowości. Jak łączyć siły introwertyków i ekstrawertyków, by osiągać niezwykłe rezultaty
autor: Sylvia Lohken
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Potęga osobowości. Jak łączyć siły introwertyków i ekstrawertyków, by osiągać niezwykłe rezultaty | Ebook | Opis
Odkryj potęgę osobowościCzy ekstrawertycy i introwertycy nie mają ze sobą nic wspólnego, niczym biel i czerń? Czy są całkowicie niezależni od siebie? Nie. Znajdują się na przeciwległych krańcach spektrum, które wypełnia przepiękna gama odcieni szarości!Czy nieobce jest ci marzenie o tym, by lepiej zrozumieć siebie i innych, a także umocnić więzi łączące cię z ludźmi z twojego otoczenia?Powstało już wiele publikacji z dziedziny zarządzania poświęconych problemowi, w jaki sposób osoby o różnych osobowościach mogą owocnie ze sobą współpracować, ale najważniejsza ze wszystkich rozbieżności dotyczących charakterów – różnica między introwertykami a ekstrawertykami ‒ była dotąd pomijana w badaniach naukowych.Potęga osobowości zmienia ten stan rzeczy i wyjaśnia, w jaki sposób introwertycy, ekstrawertycy i ambiwertycy myślą, czują i działają w określonych sytuacjach.
Przeprowadź test, który pokaże ci, czy zaliczasz się do grona introwertyków, czy może jesteś ekstrawertykiem.
Odkryj, co irytuje introwertyków i ekstrawertyków.
Dowiedz się, w jaki sposób współpracują oni w zespołach, na czym się skupiają, co ich rozprasza, a co sprawia im trudności.
Zrozum znaczenie różnic między introwertykami a ekstrawertykami w kontekście codziennego życia.
Dzięki książce dr Sylvii Löhken dowiesz się, w jaki sposób skutecznie wykorzystywać wiedzę na temat introwertyków, ekstrawertyków i ambiwertyków w zarządzaniu i sprzedaży. Sukcesy nie są następstwem jednorodności zespołu, lecz wynikają ze zróżnicowania poglądów i prawidłowego ich wykorzystywania – co jest istotne zwłaszcza w naszym coraz bardziej skomplikowanym świecie biznesu.
O autorce: