4.5/5 (87)
75
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Placet
- ISBN: 9788374880350
- Autor: Magdalena Daszkiewicz
- Język: polski
- Premiera: 2010
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Marketing
autor: Magdalena Daszkiewicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing | Ebook | Opis
Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!
Szczegóły ebooka Marketing:
194
strony
~4-6
godziny czytania
~48k
słów
Marketing - powiązane ebooki
Gąszcz przepisów podatkowych i nieustannie dokonywane w nich zmiany powodują, że nietrudno popełnić wykroczenie lub przestępstwo skarbowe. Publikacja wyjaśnia, co zrobić w takich wypadkach.
Jeszcze bardziej – aż do progów unijnych – rosną limity bezprzetargowych zakupów dokonywanych dla celów badawczych i kulturalnych.Nowe progi dla instytutów naukowych (np. należących do PAN) to 134 tys. euro, a dla uczelni wyższych oraz instytutów badawczych 207 tys. euro....
Poradnik „Frustracja. Zawodowy zabójca” wyjaśnia, jak cieszyć się z pracy, którą mamy, i jak najefektywniej podnosić kwalifikacje zawodowe, nawet pod okiem najsurowszego szefa.Badania przeprowadzane przez socjologów wykazują, że właściwie nie spotyka się ludzi zadowolonych ze swojej pracy. Większość osób czynnych...
Jednym z głównych elementów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) jest wdrożenie procesu zarządzania ryzykiem utraty informacji, czyli realizacja całkowitego postępowania z zagrożeniami, obejmująca m.in.: identyfikację zagrożeń i podatności, określenie oraz wdrożenie zabezpieczeń, a także monitorowanie ryzyka. Jak wdrożyć ten proces...