4.5/5 (87)
75
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Placet
- ISBN: 9788374880350
- Autor: Magdalena Daszkiewicz
- Język: polski
- Premiera: 2010
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Marketing
autor: Magdalena Daszkiewicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing | Ebook | Opis
Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!
Szczegóły ebooka Marketing:
194
strony
~4-6
godziny czytania
~48k
słów
Marketing - powiązane ebooki
Przy inwestowaniu w akcje małych i średnich spółek trzeba zachować cierpliwość ponieważ zyski pojawiają się dopiero w długim terminie. Z tego praktycznego ebooka dowiesz się jak powinna wyglądać strategia inwestowania w małe i średnie spółki, co brać pod uwagę kupując...
Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz i jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z jednym – jesteś negocjatorem. Jak sprawdzić się w tej roli? O tym w niniejszym poradniku.
Dobrze zdefiniowane cele stanowią odpowiednie narzędzie motywacyjne w pracy Twoich handlowców, dzięki któremu będą świadomi, jakie masz wobec nich wymagania i czemu służy ich praca. We właściwym ich określeniu pomoże niniejsza publikacja, z lektury której dowiesz się m.in. jak wyznaczyć...
Poszukiwanie nowego zatrudnienia wymaga dobrego zaplanowania. Autorka podpowiada, jak radzić sobie z emocjami po zwolnieniu oraz jak podkreślić swoje atuty i mocne strony podczas szukania nowego zatrudnienia. Dowiesz się, od czego, gdzie i jakimi metodami zacząć szukanie pracy, aby przyniosło...