4.5/5 (117)
33
100
0
117
Szczegóły:
- Wydawca: Verlag Dashofer
- ISBN: 9788388285073
- Autor: Małgorzata Taraszkiewicz–Kotońska
- Język: polski
- Premiera: 2003
- Kategoria: Naukowe i akademickie
Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu
autor: Małgorzata Taraszkiewicz–Kotońska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu | Ebook | Opis
Czy nauczyciel może być partnerem dla ucznia? Czy istnieją granice tego partnerstwa? Te ważne i niezwykle aktualne w dzisiejszych czasach problemy rozstrzygają autorzy niniejszego poradnika.
Szczegóły ebooka Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu:
119
strony
~2-4
godziny czytania
~29k
słów
Zasady skutecznej komunikacji w nauczaniu i wychowywaniu - powiązane ebooki
W prezentowanej książce zebrano różne dokumenty proweniencji wojskowej, jak i cywilnej: rozkazy do podległych oddziałów, przemówienia podczas inspekcji i okolicznych spotkań z podkomendnymi, korespondencję z Naczelnym Wodzem (wpierw gen. Władysławem Sikorskim, potem gen. Kazimierzem Sosnkowskim) i szefem Sztabu Naczelnego Wodza,...
Autorka porusza zagadnienia dotyczące źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Szczegółowo omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i prezentuje problemy, z jakimi spotykają się na co dzień pracownicy polskich...
Celem praczy jest dokonanie eksploracji obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, określenie występujących koncentracji i tendencji na gruncie naukowym oraz - po zidentyfikowaniu najistotniejszych obszarów tematycznych w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, zbadanie ich na gruncie praktycznym.
W publikacji zaprezentowano sylwetkę Tadeusza Czapczyńskiego, jednego z wybitnych polonistów międzywojnia, działacza oświatowego, autora podręczników i książek dla nauczycieli, badacza literatury i literata. Szczególnie ważna - zarówno w refleksji nad historią dydaktyki, jak i dla projektowania zmian we współczesnej oświacie...