4.5/5 (87)
81
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: BL Info Polska
- ISBN: 9788389537898
- Autor: Björn Lundén
- Język: polski
- Premiera: 2014
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
autor: Björn Lundén
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw | Ebook | Opis
Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.
Szczegóły ebooka Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw:
230
strony
~5-7
godzin czytania
~57k
słów
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - powiązane ebooki
Niezależnie od tego, na jakim stanowisku pracujesz i jaki jest Twój status społeczny, musisz pogodzić się z jednym – jesteś negocjatorem. Jak sprawdzić się w tej roli? O tym w niniejszym poradniku.
Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy...
Jeśli zastanawiasz się nad przyspieszeniem zmiany asortymentu w maszynie, skorzystaj z korzyści, jakie niesie metoda SMED. Z poradnika dowiesz się m.in. jak przeprowadzać analizę aktualnych warunków przezbrajania, jak wdrażać krok po kroku SMED oraz poznasz inne pomocne metody w skracaniu...
Jeden z najciekawszych i najlepiej napisanych amerykańskich podręczników ekonomii wolnego rynku. "Ekonomia dla każdego" zmienia sposób patrzenia na ekonomię i gospodarkę. Wyjaśnia nie tylko nieskuetczność eurosocjalizmu i interwencjonizmu, ukazując przy okazji przyczyny obecnego załamania gospodarczego na Zachodzie. W powodzi znajdujących...