4.5/5 (107)
80
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
- ISBN: 9788363434809
- Autor: Joanna Szczepanik
- Język: polski
- Premiera: 2014-07-07
- Kategoria: Inne
Geografia artystyczna – Neue Slowenische Kunst. Wieloaspektowość i kolektywizm
autor: Joanna Szczepanik
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Geografia artystyczna – Neue Slowenische Kunst. Wieloaspektowość i kolektywizm | Ebook | Opis
Książka Joanny Szczepanik to pierwsze w Polsce tak obszerne opracowanie zjawiska kulturowego i społecznego, jakim jest kolektyw artystyczny Neue Slowenische Kunst. Kolektyw ten (powołany do życia w 1984 roku jako odpowiedź na nałożony przez jugosłowiańskie władze zakaz występów zespołu Laibach) poddany tu został szczególnemu oglądowi pod względem dwóch jego cech charakterystycznych: wyróżniającej go wieloaspektowości podejmowanych działań i kolektywizmu rozumianego jako metoda funkcjonowania.
Szczegóły ebooka Geografia artystyczna – Neue Slowenische Kunst. Wieloaspektowość i kolektywizm:
414
strony
~10-12
godzin czytania
~103k
słów
Geografia artystyczna – Neue Slowenische Kunst. Wieloaspektowość i kolektywizm - powiązane ebooki
Wyjątkowa książka, w której omówiono procesy zachodzące w organizmach żywych w sposób zintegrowany, pozwalający zrozumieć mechanizmy zjawisk i związki przyczynowo-skutkowe w biologii, a szczególnie w biochemii. Autorzy przyjęli oryginalny, ale zarazem czytelny sposób wykładu, posługując się wielokrotnie porównaniami i modelami...
Czterochloroetylen, środki piorące, mikroorganizmy, zagrożenia pożarowe, plan ewakuacji, pomieszczenia pracy, sprzęt elektryczny, sprzęt mechaniczny, pralnia wodna, chemiczny zakład pralniczy, pranie wodne i czyszczenie chemiczne, warunki bezpiecznej pracy, wyroby brudne, zabezpieczenie przed rozlaniem, oceny ryzyka zawodowego.
Książka zawiera opisane w przystępny sposób studia przypadku w formie łatwych do połknięcia pigułek do bezpośredniego zastosowania. Podaję liczne przykłady największych światowych marek wykorzystujących marketing sensoryczny – od sektora finansowego, przez branżę spożywczą po elektroniczną. Marketing sensoryczny stał się modny,...
Książka 'Unia Europejska od Maastricht do Lizbony' jest zbiorem artykułów, jakie Stanisław Parzymies opublikował w latach 1991-2010 głównie w 'Roczniku Strategicznym', wydawanym przez Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Autor analizuje zmiany, jakie dokonały się w Unii Europejskiej od Traktatu z...