4.5/5 (107)
82
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Colorful Media
- ISBN: 9788363799199
- Autor: Opracowanie zbiorowe
- Język: polski
- Premiera: 2013
- Kategoria: Biznes
Galeria sztuki
autor: Opracowanie zbiorowe
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Galeria sztuki | Ebook | Opis
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.
Szczegóły ebooka Galeria sztuki:
12
strony
~0-2
godziny czytania
~3k
słów
Galeria sztuki - powiązane ebooki
Szczególne wymagania związane z zatrudnianiem pracowników w niepełnym wymiarze czasu pracy są rozproszone w Kodeksie pracy. W publikacji omówiono je kompleksowo, główny nacisk kładąc na: treść umowy o pracę, czas pracy i urlopy wypoczynkowe pracowników niepełnoetatowych. Publikacja odpowiada m.in. na...
W książce zawarto analizę klubów sportowych nienastawionych na zysk z perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi. Ukazano w niej sposoby realizacji funkcji zarządzania zasobami ludzkimi w klubach sportowych działających w formie stowarzyszeń oraz problemy, z którymi owym podmiotom przychodzi się zmierzyć. Na...
Istnieje kilka reguł, jakimi należy kierować się podczas przygotowywania wniosku o dofinansowanie. Przede wszystkim projekt musi być adekwatny do zdiagnozowanych potrzeb i problemów, musi wpisywać się w założenia konkursu oraz spełniać kryteria wyboru. Musi być też logicznie spójny, czytelny i...
Książka „Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych” jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej....