4.5/5 (127)
36
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: MUZA S.A.
- ISBN: 9788377586570
- Autor: Andrzej Bubrowiecki
- Język: polski
- Premiera: 2014-01-16
- Kategoria: Poradniki
Liczy się efekt. Jak pobudzić swoją produktywność
autor: Andrzej Bubrowiecki
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Liczy się efekt. Jak pobudzić swoją produktywność | Ebook | Opis
Dowiedz się, jak uporządkować najważniejsze obszary swojego życia i przejąć nad nimi kontrolę.Ta książka to zbiór narzędzi, wskazówek i sugestii, które mogą przyczynić się do tego, że staniesz się osobą działającą efektywniej i nauczysz się mądrzej gospodarować swoim czasem.
Szczegóły ebooka Liczy się efekt. Jak pobudzić swoją produktywność:
70
strony
~1-3
godziny czytania
~17k
słów
Liczy się efekt. Jak pobudzić swoją produktywność - powiązane ebooki
Choć może się wydawać, że bycie czarownicą wiąże się z odprawianiem skomplikowanych rytuałów i przygotowywaniem wymyślnych mikstur, tak naprawdę sekret tkwi gdzie indziej. Oto książka skierowana do wszystkich kobiet, które chciałyby wprowadzić szczyptę magii do swojej codzienności, ale nie do...
Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne dla sektora turystycznego. Omówiono w niej: - wpływ oraz główne problemy zastosowania technologii informatycznych w działalności przedsiębiorstw, - historię...
Ta publikacja powie Ci, jak znaleźć siły, odwagę i energię do tego, aby pomimo trudności nie poddać się i kontynuować batalię z żywiołem, jakim jest głos w naszej głowie, mówiący: „Nie chce mi się” , „Nie nadaję się do tego”...
Przedsiębiorczość to nie tylko nastawienie, ale też konkretny zestaw umiejętności. Program 24 kroków to praktyczny opis procesu, który pozwala odpowiednio ukierunkować energię kreatywną, by w ten sposób zmaksymalizować szanse na sukces i ostateczną siłę oddziaływania przedsięwzięcia. Mitch Kapor, założyciel Lotus...