4.5/5 (127)
31
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: Czerwone i Czarne
- ISBN: 9788377000564
- Autor: Zbigniew Lew Starowicz
- Język: polski
- Premiera: 2012-01-24
- Kategoria: Poradniki
Lew-Starowicz o mężczyźnie
autor: Zbigniew Lew Starowicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Lew-Starowicz o mężczyźnie | Ebook | Opis
Kontynuacja bestselleru ‚Lew Starowicz o kobiecie’. Tym razem profesor rozbiera na czynniki pierwsze polskiego mężczyznę. I co tam znajduje? Niedojrzałość, strach przed kobietami i ich emancypacją, kłopoty z męskością. Ale też opowiada o błędach, jakie nagminnie robią kobiety wobec swojego mężczyzny. I radzi, co zrobić, żeby nasz związek był szczęśliwy. Jeśli chcesz poznać wszystkie skrywane tajemnice mężczyzny, zrozumieć go, to lektura obowiązkowa.
Szczegóły ebooka Lew-Starowicz o mężczyźnie:
210
strony
~5-7
godzin czytania
~52k
słów
Lew-Starowicz o mężczyźnie - powiązane ebooki
W opracowaniu zaprezentowano całościowy zbiór podstawowych pojęć, zintegrowany system klasyfikacji modeli mikrosymulacyjnych oraz etapów przebiegu mikrosymulacji. Większość z nich stanowią modele świadczeń emerytalno-rentowych, zasiłkowo-podatkowe oraz demograficzno-społeczne i są zazwyczaj własnością instytucji rządowych, akademickich, a także ubezpieczeniowych. Dokonano przeglądu funkcjonujących obecnie...
CHORUJESZ, ALE NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ PRZYCZYNY SWOICH DOLEGLIWOŚCI?Czy cierpisz z powodu zespołu pozornie niepowiązanych ze sobą objawów, których przyczyny lekarze nie potrafią znaleźć? A może postawiono ci diagnozę, ale wdrożona terapia nie przynosi oczekiwanych rezultatów? Być może nie zdajesz sobie...
Dlaczego warto przeczytać tą książkę... Kup tą książkę i zacznij zarabiać miliony już teraz. Nie musisz mi wierzyć i nie będę Cię przekonywać. Zamiast tego pokaże Ci konkretne kalkulacje i metody, o których nie mówi wiele szkoleń. Powiem Ci dlaczego...
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta. W pracy zaproponowano...