Szczegóły:
- Wydawca: MT Biznes Sp. z o.o.
- ISBN: 9788377467534
- Autor: Steven Silbiger
- Język: polski
- Premiera: 2014-03-24
- Kategoria: Inne
MBA w dziesięć dni
autor: Steven Silbiger
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
MBA w dziesięć dni | Ebook | Opis
Steven Silbiger jest absolwentem studiów MBA i dyplomowanym księgowym. Zajmuje stanowisko dyrektora ds. marketingu w firmie Plymouth Direct. Posiada dar mówienia o skomplikowanych zagadnieniach finansowych i biznesowych w bardzo przystępny sposób. Jego książka MBA w dziesięć dni rozeszła się w ponad 400 tys. egzemplarzy i cieszy się uznaniem specjalistów. Silbiger, który ukończył Darden Graduate School of Business na Uniwersytecie Wirginii jako jeden z 10 najlepszych studentów, mieszka z rodziną w Filadelfii.
Menedżer ds. marketingu w Coca-Coli.Lektura tej książki przywołała żywe wspomnienia z dwóch najtrudniejszych i najboleśniejszych lat mojego życia. Żałuję, że mając dyplom licencjacki z filozofii nie przeczytałem jej przed podjęciem studiów w szkole biznesu.- PAUL PLIAKAS,Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Wirginii, rocznik 1990,
Zastępca menedżera produkcji w Kimberly-Clark.10-dniowy kurs MBA to wspaniały odświeżacz wiedzy, ponieważ stanowi podsumowanie wszystkich ważnych dziedzin wiedzy ujętych w programie moich studiów MBA na prestiżowej uczelni. Co ważniejsze, książka Silbigera pomogła mi zrozumieć wiele zagadnień lepiej niż w ciągu dwóch lat szaleńczych zmagań podczas studiów.- THOMAS C. PORT,Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Columbia, rocznik 1986,
Dyrektor finansowy firmy Nutri/System, Inc.Nie mogłem przerwać kariery na dwa lata, ale wiedziałem, że dzięki MBA mógłbym lepiej obsługiwać moich klientów. Steve Silbiger umożliwił wszystkim profesjonalistom z małych i dużych firm sięgnięcie po tę wiedzę. MBA w dziesięć dni dał mi przewagę konkurencyjną, której brakuje wielu osobom.- GARY BLEIBERG,Przestudiował MBA w dziesięć dni w 2010 roku,
Dyrektor finansowy firmy High Yield, należącej do Carlyle GroupLudzie, którzy tak jak ja spędzają dużo czasu w podróżach służbowych, nie mogą nawet marzyć o studiach wieczorowych. Niemniej teraz nie czuję się już jak outsider w towarzystwie moich kolegów po studiach MBA. Być może kiedyś będę musiał zrobić dyplom MBA, ale póki co czuję się o wiele pewniej w biznesie dzięki wprost symbolicznej inwestycji czasu i pieniędzy.- GREGORY R. RINGEL,Przestudiował MBA w dziesięć dni w 1992 roku,
Kierownik programu w Departamencie Handlu.Po ukończeniu studiów nigdy nie miałem czasu, żeby wrócić do notatek, analiz przypadków i lektur w celu skonsolidowania wiedzy zdobytej w ciągu tych dwóch szalonych lat i nadania jej głębszego sensu. Udało mi się to dzięki 10-dniowemu kursowi MBA. Dobra robota! Skondensowana wiedza i pełne faktów podsumowania sprawiają, że ta książka jest świetnym kursem odświeżającym. Powinna być lekturą obowiązkową dla wszystkich studentów MBA.- sJIM ERNST,Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Northwestern, rocznik 1976, Inżynier projektu, United Engineers