Szczegóły:
Word 2013 PL. Kurs
autor: Grzegorz Kowalczyk
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Word 2013 PL. Kurs | Ebook | Opis
Jak wybrać pakiet dostosowany do Twoich potrzeb?
Czym różni się najnowsza odsłona Office…a od poprzednich wersji?
Jak zadbać o elementy tekstowe i graficzne Twojej pracy?
Jak przygotowywać spisy i przypisy w Wordzie 2013?
Pakiet biurowy Microsoft Office potrafi już chyba wszystko. No, nie przyniesie kawy, ale z pewnością pozwoli nam zyskać czas na jej zrobienie. W dodatku możemy korzystać z niego wszędzie na świecie, o ile tylko wybierzemy wersję sieciową Office 365. W pełni zintegrowany z systemem Windows 8, poza dotychczasowymi funkcjami oferuje także obsługę funkcji dotykowych. Jeśli zaś chodzi o nowości w samym edytorze Word, którego kolejne odsłony pozwalają na coraz lepsze i szybsze tworzenie znakomitej jakości dokumentów, warto wymienić udoskonalenia w zakresie rejestrowania zmian, obsługę standardu XML oraz możliwość odczytywania, edytowania i zapisywania plików w formatach PDF czy XPS.
Ta książka ma za zadanie pomóc nowym użytkownikom Worda, a także tym, którzy ‚przesiadają się’ na wersję 2013. Znajdziesz tu proste przepisy na osiąganie określonych efektów, a kolejne, dokładnie opisane ćwiczenia pomogą Ci zorientować się w układzie przycisków i menu z poleceniami. Dzięki temu szybko nauczysz się tworzyć i edytować dokumenty, bawić się kolorem i krojem czcionek, wykorzystywać style i szablony. Zobaczysz, jak łatwo wstawić obrazki, tabele i diagramy, a nawet stworzyć spis treści i profesjonalnie dodać przypisy. Spróbuj, a efekt będzie naprawdę piorunujący!
Pakiet Microsoft Office 2013 wraz z usługą Office 365
Aktywacja programów i wymagania systemowe pakietu Office 2013
Tworzenie i edytowanie dokumentów
Formatowanie znaków, akapitów i stron
Zarządzanie plikami – otwieranie, zapisywanie i ochrona dokumentów
Drukowanie dokumentów
Style, motywy i szablony
Praca z elementami graficznymi
Tworzenie i edycja list oraz tabel
Tworzenie spisów treści, przypisów dolnych i końcowych
Podział tekstu na kolumny