Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON
- ISBN: 9788376807621
- Autor: Eryk Mistewicz
- Język: polski
- Premiera: 2013-05-06
- Kategoria: Poradniki
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013
autor: Eryk Mistewicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 4/2013 | Ebook | Opis
NOWE MEDIAkwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.
Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian – inspirujące!
NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.
W czwartym wydaniu ‚Nowych Mediów’ m.in.: prof Zygmunt Bauman, Patrick de Saint-Exupery, Jan Maria Rokita, Michal Boni, Guy Kawasaki, Bogusław Chrabota, Kataryna, Grzegorz Dobiecki, Olivier Gaude, Witold Gadomski, Klaus Bachmann, Marek Magierowski, Krzysztof Skowroński, Juliusz Braun, Jacek Tacik, dr Aleksandra Sowa, Papież Benedykt XVI, Aleksandra Jakubowska, Jean-Paul Oury, Wojciech Pawlak, Tomasz Plata, Andrzej Godlewski, Marcin Pulit, David Bauer, Piotr Wereśniak, Xavier Querat-Hement, Justyna Łukasik, prof. Cezary Banasiński.
Eryk Mistewicz – polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów – Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy ‚Cannes Lions’ w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem ‚Forbes’, tygodnikiem ‚Uważam Rze’, dziennikiem ‚Rzeczpospolita’, komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w ‚Le Monde’, ‚L’Express’, ‚Financial Times’, ‚Le Point’, ‚La Croix’, ‚L’Atlantico’. W roku 2010 napisał – wspólnie z Michałem Karnowskim – książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.