4.5/5 (107)
82
100
0
107
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324665174
- Autor: Agnieszka Dejnaka
- Język: polski
- Premiera: 2013-04-26
- Kategoria: Poradniki
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
autor: Agnieszka Dejnaka
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone | Ebook | Opis
Marketingowy elementarz
Szczegóły ebooka Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone:
208
strony
~5-7
godzin czytania
~52k
słów
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone - powiązane ebooki
Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach!
Od czasu do czasu ktoś Cię do czegoś przekonuje, a czasem to Ty próbujesz przekonać kogoś. Niekiedy czujesz, że argumenty drugiej strony są słabej jakości. Zdarza Ci się też poczuć, że ktoś Tobą w dyskusji manipuluje. W tytule „Jak wygrać...
Starożytne zabytki, dzieła największych mistrzów renesansu, rozsławiona przez kino atmosfera dolce vita oraz wyśmienita kuchnia - włoska stolica od wieków przyciąga turystów z całego świata. Odkryj Rzym i Watykan z nową, wyjątkową serią explore! guide light. To prawdziwy niezbędnik w...
Czarnogóra to kraj, który można przemierzyć w ciągu jednego dnia, co kilkadziesiąt kilometrów zmieniając całkowicie krajobraz – z posępnych szczytów i głębokich kanionów na słoneczne plaże, z kamiennych, krasowych pustyń na gaje oliwne, z podmokłych brzegów Jeziora Szkoderskiego na urwisty...