4.5/5 (87)
79
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324663286
- Autor: Praca zbiorowa
- Język: polski
- Premiera: 2013-04-08
- Kategoria: Poradniki
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
autor: Praca zbiorowa
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek | Ebook | Opis
Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych
Co tysiąc głów, to nie jedna
Szczegóły ebooka Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek:
184
strony
~4-6
godziny czytania
~46k
słów
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - powiązane ebooki
Choroba Hashimoto, Alergie i nietolerancje pokarmowe oraz Fibromialgia stają się we współczesnych czasach chorobami epidemicznymi. Jeśli dotyczy Cię któraś z nich, to szczególnie sięgnij po tę książkę! Autorka przywołuje dziesiątki prac naukowych i opracowań, ale drąży temat znacznie głębiej, włączając...
Każdy z nas jest energetycznie zanieczyszczony złymi emocjami czy myślami. Ma to negatywny wpływ na osiągniecie sukcesu oraz powoduje problemy ze zdrowiem, słabą odporność, a nawet zaburza relacje. Możesz się przed tym uchronić korzystając z technik uzdrawiania energią. Dzięki nim...
Nie możesz spać, bo dręczą cię myśli o 51 bilionach fragmentów plastiku pływających w oceanach? Nie panikuj! Wojna z plastikiem już się rozpoczęła. Kolejne rządy, firmy i korporacje na całym świecie przyglądają się pandemii plastiku, zanim jednak ich działania przyniosą...