4.5/5 (87)
79
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324663286
- Autor: Praca zbiorowa
- Język: polski
- Premiera: 2013-04-08
- Kategoria: Poradniki
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
autor: Praca zbiorowa
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek | Ebook | Opis
Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych
Co tysiąc głów, to nie jedna
Szczegóły ebooka Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek:
184
strony
~4-6
godziny czytania
~46k
słów
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - powiązane ebooki
Problemy zarządzania kryzysowego w Unii Europejskiej KONTROLA PRZESTRZENI POWIETRZNEJ NA OBSZARZE UNII EUROPEJSKIEJ NA PRZYKŁADZIE WYKORZYSTANIA BEZZAŁOGOWYCH APARATÓW LATAJĄCYCH W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH ZWIĄZANYCH Z ZAGROŻENIEM TERRORYZMEM LOTNICZYM.
Książka przedstawia aktualny porządek zawarty w przepisach prawnych i Polskich Normach związany z robotami zakładania sieci elektroinstalacyjnych, które obowiązują w całokształcie procesu budowlanego w budynkach. Autor wyodrębnił 15 tematów stanowiących jej rozdziały. Znajdujemy tu zarówno omówienie pojęcia układów sieci zdefiniowanych...
Do czego zdolny jest Twój mózg? Odnoś sukcesy dzięki sprawnemu językowi Stwórz tarczę ochronną przed cudzymi słowami Wsadzaj rzeczywistość w ramy i wybieraj najwłaściwszy obraz Nawiązuj nici kontaktu i zamieniaj je w liny Odkryj, co do powiedzenia mają Twoje zmysły...
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im...