4.5/5 (127)
39
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324638727
- Autor: Radosław Hancewicz
- Język: polski
- Premiera: 2012-11-16
- Kategoria: Poradniki
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
autor: Radosław Hancewicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie | Ebook | Opis
Kim dla Ciebie jestem, klientem czy petentem?
Szczegóły ebooka Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie:
128
strony
~3-5
godziny czytania
~32k
słów
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie - powiązane ebooki
W książce wyjaśniamy najważniejsze zagadnienia związane z prawidłowym rozliczaniem przekazanych pracownikom świadczeń pozapłacowych w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS.
Podatnik prowadzący działalność gospodarczą może stanąć przed koniecznością jej czasowego zawieszenia lub nawet zakończenia. Likwidacja działalności gospodarczej wiąże się z określonymi obowiązkami, w tym z terminowym sporządzeniem spisu z natury, jego rozliczeniem, a następnie zgłoszeniem naczelnikowi urzędu skarbowego faktu zaprzestania...
Jeśli chcesz zostać dobrym mówcą, opanować tremę i przekonać do siebie ludzi... ...sięgnij po tę książkę! Czeka Cię prezentacja przed niewielkim audytorium, wykład podczas dużej konferencji lub występ w telewizji? Pamiętaj masz w sobie moc, żeby wypaść świetnie. Wszystko co...
Ewa Woydyłło podejmuje temat depresji. Rozpoczyna od zdiagnozowania choroby i odróżnienia jej od okresowego obniżenia nastroju, z którym często depresja bywa mylona. Autorka namawia czytelnika do uważnej samoobserwacji, ale i do korzystania z pomocy psychologa i lekarza. Opisuje możliwości leczenia...