4.5/5 (57)
59
100
0
57
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324656622
- Autor: Jakub Woźniak
- Język: polski
- Premiera: 2012-10-22
- Kategoria: Poradniki
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
autor: Jakub Woźniak
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta | Ebook | Opis
Wygraj wojnę o umysł klienta
instrukcja obsługi umysłu na zakupach
Szczegóły ebooka Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta:
232
strony
~5-7
godzin czytania
~58k
słów
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - powiązane ebooki
Wiesz dlaczego tyle razy wydawało Ci się, że już wyprostowałaś wszystkie swoje myśli, a potem nagle odkrywałaś, że są tak samo poplątane jak zawsze? Bo za szybko ogłosiłaś zwycięstwo. Fałszywe kody podświadomości są jak uparta sprężyna. Myślisz, że już je...
Coaching to odblokowanie potencjału osoby w celu maksymalizacji jej dokonań i działań. Jest raczej pomaganiem w uczeniu się niż nauczaniem. John Whitmore
Ta książka zawiera przejrzysty, zrównoważony plan zmiany stylu żywienia, a jednocześnie przemiany twojego życia – w głęboki i nieoczekiwany sposób i na zawsze. Twoja historia sukcesu zaczyna się od 30-dniowego potężnego planu całkowitego przestawienia tego, jak się odżywiasz, autorstwa Melissy...
Zmiany w uor wprowadzają nową kategorię podmiotów: małe podmioty. Podmioty te mogą korzystać z różnych uproszczeń. Oznacza to jednak konieczność dostosowywania swojej polityki rachunkowości do nowych wymogów sprawozdawczości. Przykład takiej polityki rachunkowości przedstawiamy w niniejszej publikacji.