4.5/5 (77)
69
100
0
77
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324637591
- Autor: Jon Reed
- Język: polski
- Premiera: 2012-06-06
- Kategoria: Poradniki
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
autor: Jon Reed
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami | Ebook | Opis
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund
Szczegóły ebooka Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami:
272
strony
~6-8
godzin czytania
~68k
słów
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - powiązane ebooki
Sensacja, strategia, przestępstwa, pieniądze
Ponad 100 autorskich przepisów, pomysłów na lekki deser, porad, jak zabawić się smakiem. Książka, która podpowiada, jak zdrowo i łatwo gotować. Doprawiona miłością do jedzenia i pięknych obrazów.
Opracowanie stanowi nowatorskie ujęcie problemu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR). Podjęto w nim próbę kompleksowego spojrzenia na działalność organizacji społecznych, a w szczególności współpracę korporacji i organizacji pozarządowych służącą realizacji działań społecznie odpowiedzialnych w okresie międzywojennym, po II wojnie światowej iw...
Spotkałeś się na pewno z sytuacją, gdy po wyborze najkorzystniejszej oferty w zamówieniu publicznym i podpisaniu umowy z wykonawcą wyniknęła sytuacja wymuszająca wprowadzenie zmian do zawartej umowy. Może chodziło wówczas o doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, a może zmniejszenie lubzwiększenie zakresu prac...