4.5/5 (97)
95
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324635238
- Autor: Eryk Mistewicz
- Język: polski
- Premiera: 2011-09-29
- Kategoria: Poradniki
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
autor: Eryk Mistewicz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają | Ebook | Opis
Powiedz mi coś o sobie!
Szczegóły ebooka Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają:
224
strony
~5-7
godzin czytania
~56k
słów
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają - powiązane ebooki
Wiele osób marzy o szczupłej i zgrabnej sylwetce. Jednak nie wszystkie sposoby na odchudzanie są dobre dla naszego zdrowia. W jaki sposób mądrze i zdrowo pozbyć się zbędnych kilogramów? Dieta okienkowa autorstwa Justyny Mizery to książka, w której znajdziesz pełne...
Autorka prezentuje unikalny program przywracania zdrowia mózgu oraz jelit przy jednoczesnym minimalizowaniu liczby zbędnych kilogramów. Proponuje drobne zmiany w stylu życia: wprowadzenie ajurwedyjskich ziół i herbat oraz relaksującą medytację. Udowadnia, że nadmierna masa ciała jest wynikiem zalegających toksyn i stanów...
Książka zawiera porady dotyczące leczenia suplementami ponad stu przypadłości – od zapalenia stawów, przez zgagę, wysoki poziom cholesterolu, po migrenę i łuszczycę. Czy złocień pomaga na bóle migrenowe? Jakie witaminy utrzymają skórę w dobrym stanie? Które zioła poprawiają nastrój? Kiedy...
Inspiruj ludzi, buduj silne zespoły, zostań genialnym przywódcą! Wyczekiwana kontynuacja światowego bestsellera Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania. Jej autor, Simon Sinek, jest wizjonerem, optymistą i liderem kulturowej rewolucji DLACZEGO. Jego druga książka stanowi naturalną kontynuację...