4.5/5 (67)
57
100
0
67
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324638123
- Autor: Katarzyna Żbikowska
- Język: polski
- Premiera: 2011-09-14
- Kategoria: Poradniki
Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele przy pomocy mind mappingu
autor: Katarzyna Żbikowska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele przy pomocy mind mappingu | Ebook | Opis
Zostań malarzem swojej kariery
Szczegóły ebooka Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele przy pomocy mind mappingu:
168
strony
~4-6
godziny czytania
~42k
słów
Mapy myśli w biznesie. Jak twórczo i efektywnie osiągać cele przy pomocy mind mappingu - powiązane ebooki
Osteopatia stanowi wspaniałą metodę leczenia. Jest niezastąpiona przy usuwaniu zaburzeń i ograniczeń w ruchu. W rezultacie narządy zostają lepiej zaopatrzone, łatwiej się regenerują, tzw. zużycie może zostać zmniejszone, a ból zostaje wyraźnie złagodzony. Dzięki zastosowaniu osteopatycznej metody leczenia uwalniane są...
Podmioty publiczne, jak biznesowe, powinny zarządzać finansami wg budżetowania zadaniowego i controllingu. Książka pokazuje jak należy to robić. Książka została opracowana na podstawie rozprawy doktorskiej napisanej pod opieką promotora dr hab. inż. Tadeusza Waścińskiego, prof. Politechniki Warszawskiej. Dotychczasowe systemy zarządzania...
Doktor Dolittle pilnie potrzebuje pieniędzy, dlatego postanowił zatrudnić się w cyrku i pokazywać niezwykłego dwugłowca.Zanim jednak do tego doszło, doktor, wspomagany przez swoich czworonożnych przyjaciół, pomógł foce Zosi uciec z cyrku pana Blossoma, a także założył schronisko dla emerytowanych koni....
Firmy FinTech działające na rynku finansowym stanowią nową, szczególną kategorię parabanków. Ich cechą szczególną jest wykorzystanie nowoczesnych technologii komputerowych oraz sieciowych do projektowania usług i dodawania nowych ogniw w łańcuchu wartości. Bez internetu i cyfryzacji, a także nowych doświadczeń, nawyków...