4.5/5 (127)
31
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324626304
- Autor: Jacek Pogorzelski
- Język: polski
- Premiera: 2010-02-22
- Kategoria: Poradniki
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
autor: Jacek Pogorzelski
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku | Ebook | Opis
Kreowanie markowej rzeczywistości
Szczegóły ebooka (R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku:
184
strony
~4-6
godziny czytania
~46k
słów
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - powiązane ebooki
Pasożyty i toksyny otaczają nas z każdej strony. Znajdziemy je w powietrzu, pożywieniu, a nawet wodzie, w której się kąpiemy. W jaki sposób nie dopuścić do zakażenia? Jak oczyścić organizm, w którym znajdują się nieproszeni goście? Dzięki informacjom zawartym w...
Książka dla tych, którzy nie mieszczą się w swoim dotychczasowym życiu, i czują, że nie realizują się w pełni. Osiągnęli już wiele, ale szukają szczypty przypraw, które nadadzą ich życiu smak. W książce Lepiej żyć po swojemu znana psychoterapeutka Małgorzata...
Leksykon win to pozycja dla każdego smakosza win. Oprócz wyczerpującego opisu rodzajów win z poszczególnych regionów świata, Czytelnik odnajdzie w nim uporządkowane i praktyczne informacje o szeroko pojętej kulturze picia wina.
Cukrzyca – choroba cywilizacyjna – dotyka coraz więcej osób, zarówno młodych, jak i starszych. To cena, jaką płacimy za coraz wyższy poziom życia. Jej rozwojowi sprzyjają podstawowe błędy żywieniowe, siedzący tryb życia, nerwowość. Co powinniśmy wiedzieć na temat tego schorzenia,...