4.5/5 (87)
69
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 8324624406
- Autor: Katarzyna Kolenda-Zaleska
- Język: polski
- Premiera: 2009-09-11
- Kategoria: Poradniki
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
autor: Katarzyna Kolenda-Zaleska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę | Ebook | Opis
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje — mamy pretensje.
Katarzyna Kolenda-Zaleska
Szczegóły ebooka Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę:
248
strony
~6-8
godzin czytania
~62k
słów
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę - powiązane ebooki
Autor, ceniony lekarz i znawca holistycznego podejścia do zdrowia, wyjaśnia, jak jelito – podobnie jak mózg, serce, wątroba i inne kluczowe dla ludzkiego ciała narządy – musi być odpowiednio odżywione, aby umożliwić mu prawidłowe funkcjonowanie. Jeśli Twoje jelito nie jest...
Jak skutecznie zwalczyć ból głowy i zapomnieć na zawsze, czym jest migrena? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak negatywne skutki ma ból głowy? Coraz więcej ludzi skarży się na tę, wydawałoby się, dość pospolitą dolegliwość. Coraz więcej osób dotyka...
Mgliste pomysły, niesprawdzone teorie, marzycielskie iluzje… Zanim zaczniesz wcielać je w życie, SPRAWDŹ, czy to zadziała. Ta błyskotliwa książka pomoże ci upewnić się, że wszystko jest przygotowane do startu. Odpowie na pytania:- czy pomysł ma SZANSĘ na sukces? - JAK...