Szczegóły:
- Wydawca: Wydawnictwo e-bookowo
- ISBN: 9788361184096
- Autor: Marta Bluszcz
- Język: polski
- Premiera: 2008-12-01
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Symbolika stosowana w reklamach
autor: Marta Bluszcz
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Symbolika stosowana w reklamach | Ebook | Opis
Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory. Praca Marty Bluszcz pokazuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych. Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej. O autorze: Marta Bluszcz Urodzona w Sosnowcu, z wykształcenia ekonomistka, duszą humanistka. Imponują jej zarówno umysły ścisłe jak i osobowości artystyczne o dużej wyobraźni. Życiowa optymistka. Uwielbia psy i dobrą książkę, wolny czas spędza leniwie. Obecnie przygotowuje się do nowej roli – mamy. Prowadzi dwa blogi: www.chaotyczna.blox.pl oraz www.lekkodepresyjny.blox.pl