4.5/5 (147)
45
100
0
147
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326965913
- Autor: Opracowanie zbiorowe
- Język: polski
- Premiera: 2017-07-01
- Kategoria: Biznes
Wniosek o dofinansowanie unijne w sześciu krokach
autor: Opracowanie zbiorowe
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Wniosek o dofinansowanie unijne w sześciu krokach | Ebook | Opis
Istnieje kilka reguł, jakimi należy kierować się podczas przygotowywania wniosku o dofinansowanie. Przede wszystkim projekt musi być adekwatny do zdiagnozowanych potrzeb i problemów, musi wpisywać się w założenia konkursu oraz spełniać kryteria wyboru. Musi być też logicznie spójny, czytelny i wiarygodny. Dowiedz się, jak to wszystko osiągnąć, pisząc wniosek o dotacje.
Szczegóły ebooka Wniosek o dofinansowanie unijne w sześciu krokach:
181
strony
~4-6
godziny czytania
~45k
słów
Wniosek o dofinansowanie unijne w sześciu krokach - powiązane ebooki
Praktyczne przykłady i wskazówki ekspertów w dziedzinie finansów i funduszy unijnych pomogą Ci zapoznać się z tematem nabycia i sprzedaży środków trwałych w projekcie unijnym. E-book obejmuje takie zagadnienia, jak zasady zaliczania do wydatków kwalifikowalnych, rozliczanie sprzedaży środka trwałego, czy...
Technologia i natura – dwa czynniki, które nieustannie zmieniają nasz świat. Zdaniem Petera Frase’a postępująca automatyzacja i rozwój technologiczny oraz drastyczne zmiany klimatu doprowadzą do końca świata, który znamy. W przeszłość odejdzie również tradycyjnie rozumiany kapitalizm. Bo w jaki sposób...
Książka prezentuje obszerne i kompleksowe omówienie usług bancassurance adresowanych do samorządu terytorialnego i świadczącej ją organizacji bancassurance. Należy podkreślić unikalność rozważań na temat możliwości wykorzystania tej usługi w polskim samorządzie terytorialnym; monografia ta jest jednym z pierwszych tak kompleksowych opracowań...
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą....