4.5/5 (127)
43
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376773452
- Autor: Julita Zdończyk
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Wynagradzanie handlowców
autor: Julita Zdończyk
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Wynagradzanie handlowców | Ebook | Opis
Premie stanowią jedno z najskuteczniejszych narzędzi motywacyjnych w pracy handlowca, więc jeśli zastanawiasz się nad jej wprowadzeniem, zmianą lub ponownym wyliczeniem – zapoznaj się z niniejszą publikacją. Podpowie Ci ona m.in. na jakie czynniki zwrócić uwagę przed ustaleniem systemu premiowego, jakie są zalety i wady metod wyliczania premii oraz pokaże, jak wygląda ustalanie premii w zależności od planowanego budżetu i realizacji założonego planu sprzedaży.
Szczegóły ebooka Wynagradzanie handlowców:
11
strony
~0-2
godziny czytania
~2k
słów
Wynagradzanie handlowców - powiązane ebooki
Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książki dowiesz się, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów, np.: kim jest Twój rozmówca, jakie rodzaje pytań możesz mu zadać i jakimi technikami negocjacji się...
Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie mechanizmów rządzących kapitałowym systemem emerytalnym. Jest to zamierzenie tym bardziej uzasadnione, iż wejście w życie w dniu 1 lutego 2014 r. istotnych modyfikacji związanych z funkcjonowaniem otwartych funduszy emerytalnych, w tym także ostateczne dookreślenie zasad...
Odpowiedź na pytanie - czy łączyć firmy? - teoretycznie jest proste. Niestety w praktyce pojawia się wiele problemów. Dzieki naszej ekspertce dowiesz się, kiedy łączenie firm na sens i jak szybko i bezkonflikowo przeprowadzić całą operację.
Trzydzieści dwa wywiady z osobami, których talent, wizja i upór zmieniły oblicze nie tylko branży informatycznej, lecz także całego współczesnego biznesu.