4.5/5 (87)
79
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376773438
- Autor: Piotr Leśniewski
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Współpraca działu sprzedaży i marketingu
autor: Piotr Leśniewski
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Współpraca działu sprzedaży i marketingu | Ebook | Opis
Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak inni poradzili sobie z konfliktami we współpracy działów.
Szczegóły ebooka Współpraca działu sprzedaży i marketingu:
8
strony
~0-2
godziny czytania
~2k
słów
Współpraca działu sprzedaży i marketingu - powiązane ebooki
Nie jest łatwo podać jedną, kompleksową definicję dokumentu elektronicznego, ze względu na różnorodność funkcjonujących w oficjalnym obiegu pojęć, niekiedy wzajemnie się wykluczających lub opisujących różne byty tego samego pojęcia. Do zadań każdego szefa firmy należy wskazanie podstawowego sposobu dokumentowania procesu...
'Miasta są systemami społeczno-gospodarczymi, charakteryzującymi się wielością elementów oraz relacjami między nimi. Funkcjonowanie istniejącego systemu społeczno-gospodarczego i jego powiązania z systemem przestrzennym czy środowiskowym, uzależnione są od utrzymywania więzi między poszczególnymi elementami składowymi. Oznacza to, iż elementy składowe miasta muszą...
Od 1 stycznia 2015 r. obowiązują kolejne zmiany wprowadzone w wydanym w 2010 r. rozporządzeniu Ministra Finansów z 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych. Publikacja stanowi ujednoliconą...
Tematy poruszane w tej książce są tym bardziej aktualne, że żyjemy w okresie tworzenia społeczeństwa informacyjnego. Przekształcenie dokonuje się za pomocą Informacyjnej Technologii. Dzięki niej można zastosować nowoczesne instrumenty zarządzania, co w konsekwencji pozwala na decentralizację i pluralizm decydowania. Dzięki...