4.5/5 (87)
79
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376773438
- Autor: Piotr Leśniewski
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Współpraca działu sprzedaży i marketingu
autor: Piotr Leśniewski
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Współpraca działu sprzedaży i marketingu | Ebook | Opis
Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak inni poradzili sobie z konfliktami we współpracy działów.
Szczegóły ebooka Współpraca działu sprzedaży i marketingu:
8
strony
~0-2
godziny czytania
~2k
słów
Współpraca działu sprzedaży i marketingu - powiązane ebooki
Droga zawodowa osoby wchodzącej na rynek pracy zaczyna się często od stażu lub praktyki absolwenckiej. Pierwsza forma zatrudnienia sensu stricte to zazwyczaj umowa o pracę na okres próbny, następnie umowa na czas określony, a potem umowa bezterminowa. Wszystkie wymienione podstawy...
Niniejsza broszura zawiera podstawowe informacje dotyczące: · katalogu dostawców usług płatniczych i usług płatniczych; · licencjonowania krajowych instytucji płatniczych; · prowadzenia działalności w zakresie świadczenia usług płatniczych przez krajowe instytucje płatnicze; · praw i obowiązków stron wynikających z umów o...
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i...
Najefektywniejsze wykorzystanie potencjału poszczególnych pracowników gwarantuje zorganizowanie ich w zespół. Lektura niniejszej publikacji podpowie Ci, jak zwiększyć efektywność pracy indywidualnej przez współpracę zespołową, jak wykorzystać jej efekty i w jaki sposób zbudować zespół?