4.5/5 (117)
25
100
0
117
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376775043
- Autor: Joanna Czerska
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego?
autor: Joanna Czerska
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego? | Ebook | Opis
Chcesz, by dział produkcji działał sprawnie i efektywnie? Poznaj lepiej swoich pracowników. Wiedza na temat ich potrzeb, oczekiwań i aspiracji zawodowych stanowi klucz do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku.
Szczegóły ebooka Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego?:
20
strony
~0-2
godziny czytania
~5k
słów
Satysfakcja pracowników – jak badać i dlaczego? - powiązane ebooki
Kluczowymi czynnikami dla rozwiązywania problemów związanych z efektywnością firmy są równoważenie produkcji (Heijunka) oraz zarządzanie nią w miejscu stanowiącym wąskie gardło systemu. Lektura poradnika pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na m.in. następujące pytania: Jak osiągnąć optymalne efekty? Jak planować pracę bębna?...
Publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę biznesową i nowoczesne trendy w zarządzaniu produkcją.
Zebrane w jednej publikacji i usystematyzowane przesłanki wykluczenia wykonawcy z postępowania. Jasny i przejrzysty sposób na potwierdzenie swoich przypuszczeń.
O wyprzedaży zdecydują 3 czynniki: koszty poniesione na wyprodukowanie czy nabycie towaru, potencjalne przychody, które firma może dzięki wyprzedaży osiągnąć, oraz koszty utraconych możliwości.W tej publikacji elektronicznej dowiesz się, jak wyliczyć przychody z wyprzedaży w zależności od wysokości rabatu. Zobaczysz...