4.5/5 (97)
95
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376773353
- Autor: Izabela Kluzek
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Relacje z klientem
autor: Izabela Kluzek
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Relacje z klientem | Ebook | Opis
Najważniejszym zadaniem handlowca, po nawiązaniu kontaktu z klientem, jest rozwijanie pozytywnej relacji, która wieńczy powodzeniem proces sprzedaży. Z publikacji dowiesz się m.in. czego oczekują klienci od sprzedawcy, jak efektywnie budować z nimi relacje i jakie są zasady efektywnej rozmowy sprzedażowej.
Szczegóły ebooka Relacje z klientem:
10
strony
~0-2
godziny czytania
~2k
słów
Relacje z klientem - powiązane ebooki
Poznaj sposoby dbania o jakość dostaw i skutecznie oceniaj swoich dostawców! Znajdziesz je w tym e-booku, który wskaże, co powinien zawierać Raport niezgodności RND, w jaki sposób możesz oceniać dostawców i jak zapisywać taką ocenę.
Tom poświęcony rynkowi drukarń dziełowych oraz rynkowi papierów graficznych przeznaczonych do druku książek. Podjęto też próbę sformułowania zestawienia w oparciu o przychody poszczególnych zakładów.
Publikacja w sposób zwięzły i przejrzysty przedstawia studentom najważniejsze problemy makroekonomii oraz pozwala na szybkie powtórzenie zagadnień omawianych na wykładach i zajęciach. Jest materiałem, który może zastąpić notatki własne i kolegów. Oszczędza czas, który student spędza w bibliotece, wertując wiele...
Zgodzicie się, że nie ma nic prostszego niż podążanie za trendem? Ostatecznie bowiem, jak lubi powtarzać David Gartman, autor biuletynu inwestycyjnego The Gartman Letter: Jeżeli linia notowań zmierza z lewego dolnego rogu wykresu do rogu prawego górnego, to mam powód...