4.5/5 (97)
95
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788376773353
- Autor: Izabela Kluzek
- Język: polski
- Premiera: 2013-10-03
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Relacje z klientem
autor: Izabela Kluzek
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Relacje z klientem | Ebook | Opis
Najważniejszym zadaniem handlowca, po nawiązaniu kontaktu z klientem, jest rozwijanie pozytywnej relacji, która wieńczy powodzeniem proces sprzedaży. Z publikacji dowiesz się m.in. czego oczekują klienci od sprzedawcy, jak efektywnie budować z nimi relacje i jakie są zasady efektywnej rozmowy sprzedażowej.
Szczegóły ebooka Relacje z klientem:
10
strony
~0-2
godziny czytania
~2k
słów
Relacje z klientem - powiązane ebooki
Książka poświęcona jest wprowadzeniu do wybranych zagadnień związanych z handlem prowadzonym przy użyciu środków elektronicznych. Oprócz ogólnej charakterystyki biznesu elektronicznego, uwagę zwrócono w niej przede wszystkim na sposób funkcjonowania sklepów internetowych. W związku z tym poruszono zagadnienia m.in. użyteczności aplikacji...
Praktyczny przewodnik dla zamawiających i wykonawców poświęcony najczęściej stosowanemu trybowi - przetargowi nieograniczonemu. Książka jest jedną z pozycji z kolekcji Biblioteczka zamowień publicznych.
Dobrze zamocowany ładunek to gwarancja bezpieczeństwa osób zaangażowanych w załadunek, rozładunek i przejazd oraz innych użytkowników dróg, pieszych, a także samego ładunku i pojazdu. Z publikacji dowiesz o tym, jakie są rodzaje ładunków, czym się charakteryzują oraz jaki należy do...
Najefektywniejsze wykorzystanie potencjału poszczególnych pracowników gwarantuje zorganizowanie ich w zespół. Lektura niniejszej publikacji podpowie Ci, jak zwiększyć efektywność pracy indywidualnej przez współpracę zespołową, jak wykorzystać jej efekty i w jaki sposób zbudować zespół?