4.5/5 (87)
81
100
0
87
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326921148
- Autor: Anna Żak
- Język: polski
- Premiera: 2013-08-16
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Stosunki rodzinne i małżeńskie w spółce z o.o. bez tajemnic (E-book)
autor: Anna Żak
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Stosunki rodzinne i małżeńskie w spółce z o.o. bez tajemnic (E-book) | Ebook | Opis
Zagadnienie stosunków rodzinnych i małżeńskich w spółce z o.o. to skomplikowana, a zarazem delikatna materia.W poradniku omówione są najważniejsze zagadnienia związane z losem udziałów w różnych sytuacjach małżeńskich udziałowców spółek.
Szczegóły ebooka Stosunki rodzinne i małżeńskie w spółce z o.o. bez tajemnic (E-book):
47
strony
~1-3
godziny czytania
~11k
słów
Stosunki rodzinne i małżeńskie w spółce z o.o. bez tajemnic (E-book) - powiązane ebooki
Nie jest wcale przesadne stwierdzenie, że znajomość kalkulacji finansowych jest niezbędna nie tylko specjalistom z bankowości i finansów, ale również tym wszystkim, którzy studiują mikro- i makroekonomię, zarządzanie, rachunkowość, marketing, lub działają w rożnych obszarach praktyki gospodarczej. Celem niniejszego opracowania...
Tematyka e-książki obejmuje tematykę finansów i analizy finansowej przedsiębiorstwa, a w szczególności: przedstawienie struktury i zawartości sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości (wg najnowszych zasad), określenie źródeł informacji do przeprowadzenia efektywnej analizy przedsiębiorstwa prowadzącego pełną rachunkowość, oraz – najważniejsze –...
W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne...
Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub...