4.5/5 (127)
35
100
0
127
Szczegóły:
- Wydawca: Wiedza i Praktyka
- ISBN: 9788326924545
- Autor: Julita Zdończyk
- Język: polski
- Premiera: 2013-09-28
- Kategoria: Ekonomia, biznes, finanse
Fuzje i przejęcia spółek
autor: Julita Zdończyk
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Fuzje i przejęcia spółek | Ebook | Opis
Odpowiedź na pytanie – czy łączyć firmy? – teoretycznie jest proste. Niestety w praktyce pojawia się wiele problemów. Dzieki naszej ekspertce dowiesz się, kiedy łączenie firm na sens i jak szybko i bezkonflikowo przeprowadzić całą operację.
Szczegóły ebooka Fuzje i przejęcia spółek:
26
strony
~0-2
godziny czytania
~6k
słów
Fuzje i przejęcia spółek - powiązane ebooki
Do zadań kierownika należy zatem takie motywowanie pracowników, aby wykonując swoje obowiązki pracownicze realizowali oni cele strategiczne firmy, powiązane dodatkowo z ich własnymi aspiracjami zawodowymi. Zapewni to zadowolenie i satysfakcję samym pracownikom, a także przyczyni się do odniesienia sukcesu przez...
Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania. Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka,...
Z poradnika „Firma Transportowa” dowiesz się, jak właściwie wykorzystywać najnowsze przepisy oraz jak uniknąć popełniania kosztownych błędów w ich interpretacji, obniżysz koszty prowadzenia firmy i zwiększysz jej konkurencyjność na rynku!
Książka zawiera praktyczne informacje dotyczące dokumentowania systemu zarządzania. Dokumentacja systemu, w tym zwłaszcza Księga Jakości, jest pierwszym etapem oceny systemu podczas audytu certyfikacyjnego. Księga Jakości oraz inne elementy dokumentacji są oceniane przez klienta. Na ich podstawie klient powinien nabrać zaufania...