4.5/5 (97)
91
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324635023
- Autor: Dan Schawbel
- Język: polski
- Premiera: 2012-02-10
- Kategoria: Poradniki
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
autor: Dan Schawbel
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki | Ebook | Opis
Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według ‚New York Post’
Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii
Szczegóły ebooka Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki:
264
strony
~6-8
godzin czytania
~66k
słów
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - powiązane ebooki
Ewa Woydyłło prowadzi z czytelnikiem rozmowę o psychologii, rozumianej nie tylko jako gałąź nauki, lecz także jako kategoria praktycznych umiejętności składających się na doświadczenia i indywidualną mądrość życiową człowieka. Doświadczenie to i tę mądrość można i trzeba doskonalić. Książka Ewy...
Zasilanie budynków użyteczności publicznej oraz budynków mieszkalnych w energię elektryczną. Część 2
Druga część miniporadnika wydanego w ramach serii wydawniczej „Niezbędnik Elektryka”, poświęconego doborowi mocy źródeł zasilających budynki w energię elektryczną.
'Bycie diabetykiem nie oznacza, że musisz całkowicie zrezygnować z deserów. Odrobina słodkiej przyjemności nie zaszkodzi – pod warunkiem, że wiesz, jak przygotować deser o niskim indeksie glikemicznym, odpowiedniej ilości wymienników węglowodanowych i niezbyt kaloryczny. W to kulinarne szkolenie zabiera Cię...