4.5/5 (97)
91
100
0
97
Szczegóły:
- Wydawca: Onepress
- ISBN: 9788324635023
- Autor: Dan Schawbel
- Język: polski
- Premiera: 2012-02-10
- Kategoria: Poradniki
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
autor: Dan Schawbel
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki | Ebook | Opis
Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według ‚New York Post’
Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii
Szczegóły ebooka Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki:
264
strony
~6-8
godzin czytania
~66k
słów
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - powiązane ebooki
Poza krótkim wprowadzeniem do problematyki sprawnego i skutecznego działania książka obejmuje zalecenia dotyczące tego, jak działać sprawnie i skutecznie w sensie uniwersalnym, tj. bez względu na sytuację, w której się znaleźliśmy oraz dziedzinę, którą się zajmujemy. Zalecenia te, wynikające z...
Zrozumieć górę i tych, którzy próbują ją zdobyć Publikowane przez niego dzienniki z Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 w 2018 roku zdobyły tysiące czytelników. W tej książce Rafał Fronia podejmuje próbę wyjaśnienia, dlaczego najwyższe góry są tak kuszące i co...
„Jadę sobie” to opowieść w dwóch częściach o półrocznej samodzielnej podróży przez Azję. Część pierwsza, utrzymana w konwencji blogu, jest opisem niespiesznej wędrówki z perspektywy wtapiającej się w egzotyczny tłum przenikliwej obserwatorki. To opowieść o codzienności w Indiach, Wietnamie, Kambodży...
Odkryj w sobie coacha Coaching jest uznawany za jedną z najbardziej efektywnych metod rozwoju - zarówno osób, jak i organizacji oraz przedsiębiorstw. Z powodzeniem stosuje się go wśród kadry zarządzającej oraz menedżerskiej. Książka Moc coachingu krok po kroku wprowadzi początkującego...