Szczegóły:
- Wydawca: Helion Edukacja
- ISBN: 832461074
- Autor: Danuta Korman
- Język: polski
- Premiera: 2010-08-13
- Kategoria: Komputery i informatyka
Informatyka Europejczyka. Informatyka. Program nauczania dla szkół ponadgimnazjalnych
autor: Danuta Korman
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Informatyka Europejczyka. Informatyka. Program nauczania dla szkół ponadgimnazjalnych | Ebook | Opis
Rozwój nowych technologii postępuje dziś w tak niezwykle dynamicznym tempie, że rozwiązania informatyczne, które jeszcze całkiem niedawno
znane były tylko nielicznym, dziś dostępne są dla każdego. Przygotowanie uczniów do sprawnego funkcjonowania w nowoczesnym społeczeństwie
informacyjnym jest niezwykle istotnym i odpowiedzialnym zadaniem. Odpowiednie ukierunkowanie ich zainteresowań oraz przeprowadzenie przez meandry
technologii informacyjnej i informatyki ma ogromny wpływ na to, jak postrzegają oni korzyści i zagrożenia związane ze światem komputerów i sieci.
‚Informatyka Europejczyka. Informatyka. Program nauczania informatyki w szkołach ponadgimnazjalnych’
zawiera kompleksowe omówienie zadań stawianych przed nauczycielami w związku z edukacją informatyczną w procesie kształcenia młodych ludzi.
W książce opisano podstawy programowe i cele kształcenia, wymagania egzaminacyjne i zadania szkoły. W kolejnych rozdziałach przedstawiono treści nauczania
w zakresie podstawowym i rozszerzonym oraz sposoby oceniania wiedzy uczniów. Omówiono również zakres ewentualnych modyfikacji programu nauczania.
Charakterystyka programu nauczania
Podstawa programowa i wymagania egzaminacyjne
Cele edukacyjne i treści nauczania
Zadania szkoły w zakresie edukacji informatycznej
Ramowy podział materiału nauczania
Treści nauczania na poziomach podstawowym i rozszerzonym
Metody kontroli i oceny osiągnięć uczniów
Odpowiednia baza programowa pozwoli nauczycielom przygotować uczniów do świadomego życia w nowoczesnym społeczeństwie.